2010. június 21.

Making of Dexter

Egy Haveromtól kaptam kölcsön egy Rajzpadot, mellyel könnyebben mehetett volna a műalkotás, de eléggé furcsa volt számomra, és időközben ugyebár vissza kellet adnom, sebaj, nagy élmény volt tudni, hogy ilyen szerkezetekkel igen nagy dolgokat lehet ám csinálni, csak ugyebár gyakorlat teszi a mestert ^^.

Checkpoint 1: Itt ugye még felvázoltam az arcát, szerkezetét, eléggé torz, de ez még nagyon kezdetleges állapot, de bőven elég volt a kezdéshez, ezek után érkeztek a csiszolások, arányosságok...


Checkpoint 2: Simítgatások ugyebár, és a szerkezet arányosságának helyreállítása, ez is még a rajzpaddal készült, viszont az ez utáni fázisok már a régi cimborámmal, a Genius egeremmel készült.



Checkpoint 3: bizonyára észrevettétek hogy egérrel többet haladtam, hát az úgy volt, először is több időm volt akkor, amikor egérrel dolgoztam, mivel akkor lett vége a sulinak is, sok problémával kevesebb, így több időt tudtam a projektbe fektetni :)



Checkpoint 4: A realisztikus árnyalatok, és a részletes kidolgozás (minta, ruha, *haj* stb.)



Finale: Realisztikus árnyalatok, de stílusosan, kompozíció, fölösleges rész levágása. Számomra nem volt értelme annak, hogy teljesen ugyanazt lemásoljam, ami az eredeti képen van, egyszerűen magunktól kialakítunk egy egyedi világot, ami tényleg a sajátosságot sugározza.

-SimOnuS-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése