2010. augusztus 23.

Starcraft másolási kísérlet

Bizonyára tudjátok miről van szó, egy igen ismert és egyedi játékról, mely nagyban befolyásolta az eddigi stratégiai játékok világát, és hát persze most nem rég jelent meg a második része, mely még az előző részénél is sikeresebb lett, vagy inkább mondjuk úgy, hogy korszerűsítették a régi gémet a mai világnak, hiszen ez kihagyhatatlan.

Na de ennyi elég is volt a rizsából.

Természetesen ezen is nagyon sokat dolgoztam, sőt, ezen munkálódtam a legtöbbet bármely eddigi műveimhez képest ( kb 17h )

Orig.

Cop.

A készülési folyamatot dokumentáltam persze videoval, hisz, szinte már csak így tudok dolgozni.
Íme hát a video linkje
Vannak persze kisebb eltérések a változatok között, de legalább hagytam egy kis stílust a másolatban, és ha szín eltéréseket láttok, akkor az valószínűleg azért van gyerekek, mert színtévesztő vagyok. Majd még jelentkezem, addig is "Rock'n'Roll"!

-SimOnuS-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése