2011. január 16.

In Sahara - Mummy



Nagy titkot talán nem mondok azzal, hogy a Múmia című film az egyik leghangulatosabb filmek közé tartozik, és hogy ezért kedvelik sokan. Én is köztük vagyok, eszméletlen varázzsal rendelkezik, melyet mindig át akarjuk élni, hisz ezt valóságban nem kapjuk meg.
Már azt is jelentettem nektek, hogy a sivatag valami nagy dolgot jelent számomra, annyira megfog az az érzés, hogy egyszer végre látom élőben a piramisokat, a sfinxet, II. Ramszesz Templomát, Kharnak stb. Ezek olyan fontosak számomra, mint a Bounty csoki délutánokra.
Na de, nem álmodozom ennyit, ez a kép olajfestékkel készült, leges-leges legelőször használtam életemben, a terpentin és az olaj szaga úgy megzsibbasztotta az érzékeimet, az agyamat, hogy e kép festése közben tényleg jelen voltam a helyszínen. végül egy kis temperával átmentem az egen, jelezvén hogy azért van ott valami, nem a világ vége, de részemről ez nem volt túlságosan fontos. Hogy mi a véleményem az olajfestékről? zseniális dolog, most már értem, miért használták olyan jól a nagy művészek a reneszánszban, barokkban... a realizmus... ( áh, megcsípett egy szúnyog, itt a tavasz lassan)... szóval a realizmus legkedvezőbb eszköze, közvetítője, a színek bizadalmas tartósító szere. Ez a kísérlet számomra nagy sikerrel végződött, szívesen folytatom e festék használatát, és ez így is lesz. Köszönöm hogy itt voltatok most is.
Sziasztok!

U.I: Mellékletként egy kis ImagShow, érdemes megnézni ---> "Uh-Yah-ma"

-SimOnuS-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése